بهترین های روز







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





باور کنید این کوچولوهای ناز عروسکند.


حالا خانم سرمانز عروسک هایی را که در کارخانه ساخته می شوند تغییر می دهد و آنها را به شکل نوزادان واقعی در می آورد. از آن زمان تاکنون او حدود 428 عروسک ساخته که هرکدام برای او 89 تا 250 دلار هزینه داشته اند. بعضی از این عروسک ها روی بدن خود ماه گرفتگی یا خال دارند. روی بازوها، پاها و سر عروسک ها رگ های ریزی دیده می شود و لب های عروسک ها رنگی بسیار طبیعی دارد. سخت ترین مرحله کاشت موهای عروسک است، هر تار مو باید با دقت تمام در سر عروسک قرار داده شود. در بدن این عروسک موادی قرار دارد که وزنی شبیه به وزن یک نوزاد دارند. سپس خانم سرمانز لباس های بچگانه ای که خود آنها را دوخته است، به تن عروسک می پوشاند. عروسک هایی که خیلی خوب از آب در نمی آیند، به پرورشگاه ها داده می شود.

اکثر کسانی که این عروسک های چندین هزار دلاری را می خرند، زنانی هستند که نمی توانند بچه دار شوند یا کوکشان را از دست داده اند. این عروسک ها حتی گواهی تولد یا فرزندخواندگی هم دارند!

یکی از مشتری ها دختر 8 ساله ای بوده است که خانم سرمانز موهای عروسک را با استفاده از موهای خود او ساخته است. همین طور چشم های این عروسک به رنگ چشم های صاحب 8 ساله اش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلمان در 17:2 | |